ویدئوچند رسانه ایکشاورزی و صنایع غذایی

اهداف و معرفی شرکت مهیا پروتئین از زبان بهزاد درخور مدیر عامل مجموعه

بهزاد درخور کسب تجربه و کارآموزی در مکتب پدر و عموی بزرگوار خود را ، گرانبهاترین سرمایه لازم در موفقیتهای حاصل شده میداند .

وی از سال ۷۲ همگام با حضور در بازار کار و کسب تجربه ، به تحقیقات بازار در خصوص این صنعت پرداختند . سال ۷۴ با شراکت یکی از دوستان کارخانه کوچکی را خریده و طی یک سال تجهیز و در سال ۱۳۷۶ با شروع تولید بصورت حرفه ای وارد عرصه صنعت غذا شدند . بعد از کسب تجربه اجرایی و به پشتوانه تجربیات خانوادگی شرکت مهیا پروتئین را در خرداد ماه سال ۱۳۸۱ تاسیس کرده و در مهر ماه همان سال عرضه تولیدات خود به بازار مصرف را استارت می زنند .

بهزاد درخور لطف خداوند بزرگ و عنایت ائمه اطهار و حضرت زهرا (س) با پشتوانه تجارب خانواده در این صنعت و پشتکار ، تلاش مستمر و کار شبانه روزی را مهمترین عوامل در بدست آوردن رتبه دوم فروش کشوری ، تنها با ۶ ماه حضور در بازار مصرف در نخستین سال فعالیت خود را نقطه آغازی بر ادامه راه در این صنعت می دانند .

ایشان نوآوری را از مهمترین اهداف کاری خود دانسته و خط مشی را طوری تعریف کرده اند که بتوانند استاندارد های روز را در مجموعه پیاده سازی کرده و بابت این موضوع سفرهای خارج از کشور را به کارخانه ها و شرکت های پیشرو صنایع غذایی و شرکت های مرتبط برای واردات تکنولوژی صنایع تبدیلی و بسته بندی به کشور را انجام داده اند و هم از لحاظ تنوع محصول و هم از لحاظ ماشین آلات این موفقیت را بدست آورده اند . از جمله نوآوری های ایشان در این شاخه از صنایع غذایی ارائه خدمات پس از فروش برای محصولات پروتئینی بوده است که تعجب همگان را بر انگیخت .

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا