اقتصاداقتصاد و تجارتتشکلهاصنعت و معدننساجی

اشباع بازار کفش کیش با کفشهای خارجی

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد، رسول شجری با گلایه‌مندی از پوشش بازار جزیره کیش از کفشهای خارجی گفت: با توجه به نزدیکی به ایام برگزاری مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ در کشور قطر و احتمال ورود گردشگران و توریستهای خارجی به جزیره کیش این می‌تواند یک فرصت طلایی برای فروش و معرفی کالاهای ایرانی به دیگر کشورها و گردشگران باشد. این درحالی است که بازارهای جزیره کیش از کالاها و کفشهای خارجی اشباع شده است. و معتقدم که این نوعی ظلم به تولیدکنندگان و کارگران ایرانی است که عرصه طلایی معرفی و فروش کالا و تولیدات خود را از دست می‌دهند.

وی ادامه داد: می‌توانیم به جای واردات کالاهای استوک و فیک برندهای خارجی کالاها و تولیدات خود را با قیمتهای مناسبتر به فروش برسانیم. کیفیت تولیدات ما نه تنها قابلیت رقابت با کفشهای خارجی را دارد بلکه بسیار بالاتر از برخی برندهای مطرح در دنیا است این درحالی است که به نسبت قیمتهای بسیار پایین‌تری را نیز داریم.

رسول شجری رئیس اتحادیه صنف کفاشان دستدوز یادآور شد؛ طبق مصوبه مجلس واردات کالاهایی که در داخل کشور تولید می‌شود ممنوع است، در برهه زمانی که کارگر ما نیاز به اشتغال و درآمد دارد آیا واردات کالایی که در داخل کشور تولید می‌شود و سپردن بازار به خارجیان بی انصافی نیست.

ایلنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا