استان هابازارکار و تعاون

۱۵۰۰ واحد صنفی غیرمجاز در ورامین فعالیت می کند

به گزارش تولید آنلاین ،به نقل از ایرنا ، سید عباس میری روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار : راه اندازی کسب و کار در حوزه اصناف به دریافت مجوز یا همان پروانه کسب نیاز دارد و این امر باعث می شود تا ساماندهی امور اقتصادی بازار کسب و نظارت بر فعالیت ها اصناف به درستی صورت گیرد.
وی افزود : کسانی که بدون پروانه کسب مشغول به فعالیت های اقتصادی هستند برای اتاق اصناف و دولت مشکلات عدیده ای را به وجود آورده و مردم را نیز درگیر این مشکلات می کنند.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۱ هزار کسبه دارای پروانه کسب در مناطق مختلف شهرستان و در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت قانونی می باشند.
میری گفت : طبق بررسی های صورت گرفته ، علاوه بر این تعداد کسبه مجوز دار ، حدود یک هزار و ۵۰۰ واحد نیز بدون پروانه کسب مشغول به فعالیت می باشند که با اجرای طرح شناسایی صنوف بدون مجوز که با همکاری پلیس اماکن نیروی انتظامی اجرا می شود ، این صنوف به سمت قانونمند شدن هدایت شده و در صورت امتناع ، از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری می شود.
رئیس اتاق اصناف ورامین تصریح کرد: واحدهای فاقد پروانه کسب موظفند طبق ضرب الاجل اعلام شده به اتحادیه های مرتبط مراجعه و نسبت به تشکیل پرونده اقدام کنند در غیر این صورت ، آن واحد متخلف پلمب و از ادامه فعالیت آن جلوگیری می شود.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا