صنعت و معدن

۹۷ درصد نیاز صنعت دارو در داخل تولید می‌شود

به گزارش روز چهارشنبه از وزارت صنعت، معدن و تجارت، «مهدی صادقی‌نیارکی» در مراسم آغاز به‌کار جشنواره فارمکس با تشریح وضعیت صنعت دارو، اضافه کرد: برای اینکه سه درصد باقی مانده تبدیل به ساخت داخل بشود، اقتصاد صنعت دارو باید در مسیر سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه حرکت کند.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان‌کرد: بیشترین مزیت‌ها در حوزه تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت در کشور وجود دارد که با اصلاح ساختار اقتصادی این صنعت می‌توان از این مزیت‌ها بهره‌مند شد.

جشنواره بین المللی فارمکس خاورمیانه در راستای حمایت از تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی برای ارتقاء تجارت و افزایش فروش در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۲۷ تا ۲۹ مهر برگزار می‌شود.
فارمکس یک رویداد بزرگ صنعتی داروسازی است که تلاش می‌کند، با گردهم آوردن بازیگران کلیدی این صنعت، فرصت‌های کسب و کار در این عرصه را بیش از پیش برای فعالین صنعت نمایان و به رشد شرکت های داخلی کمک کند.

این رویداد بین‌المللی توسط سندیکای مواد اولیه دارویی، شیمیایی و بسته‌بندی دارویی با مشارکت سازمان غذا و دارو به صورت سالانه برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا