اقتصادبازارتجارت

گزارش تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا و ارز به زودی در صحن مجلس

عضو ناظر مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرد: قاچاق در حال پیدا کردن شکل جدیدی است و برای اینکه نگذاریم این امر شوک غیرواقعی را به بازار تحمیل کند، گزارش در مجلس مطرح خواهد شد.

 

به گزارش تولید آنلاین، عضو ناظر مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور با اشاره به گزارش کمیته تحقیق و تفحص از مبارزه با قاچاق کالا و ارز به صحن علنی مجلس گفت: در هفته گذشته در جلسه ای که در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در تهران تشکیل شده بود و اعضا این کمیته از جمله آقای انارکی نماینده مجلس حضور داشتند، اعلام شد که این گزارش تکمیل و تقدیم مجلس شده و به زودی به صحن مجلس هم خواهد آمد.

بهمن طاهرخانی افزود: با توجه به حساسیت این گزارش، زمان بر بوده و باید دقت های لازم و مسایل مختلفی که ممکن است مانعی را درباره این تحقیق و تفحص ایجاد کند، برطرف می شد و خوشبختانه علیرغم سنگین بودن این بحث، تحقیق و تفحص انجام شده و تقدیم مجلس خواهد شد.

عضو ناظر مجلس در ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور تاکید کرد: با توجه به شرایط حساسی که وجود دارد و تحریم ها و افزایش بی جهت قیمت ها، موجب خواهد شد قاچاق کالا و ارز، شکل جدیدی را پیدا کند. طبیعتا برای اینکه ما نگذاریم این امر شوک غیر واقعی را به بازار تحمیل کند، در مجلس مطرح خواهد شد.

وی در بیان دلایل به تعویق افتادن این گزارش، عنوان کرد: مجلس به خاطر مسئله سوال از رئیس جمهور و استیضاح برخی از وزرا، مدت زمان قابل توجهی را صرف کرد و این موضوعات موجب شد گزارش در صحن دیرتر بیاید ولی نمایندگان بر آن هستند تا هرچه زودتر این گزارش مطرح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا