اقتصادتجارتصنایع معدنی

گردهمایی دست اندرکاران صنعت متالوژی، فولاد و صنایع معدنی در تهران

نمایشگاه صنعت متالوژی، فولاد و صنایع معدنی از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه با حضور و مشارکت ۴۶۰ شرکت داخلی و خارجی برپاست که از این تعداد، ۲۷۰ شرکت داخلی و ۱۸۷ شرکت خارجی هستند.

 

تولیدآنلاین – محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران امروز (دوشنبه) در چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو؛ میزبان صنعتگران، تولیدکنندگان و دست اندرکاران صنایع متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری از ایران و جهان است.

این نمایشگاه از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه با حضور و مشارکت ۴۶۰ شرکت داخلی و خارجی برپاست که از این تعداد، ۲۷۰ شرکت داخلی و ۱۸۷ شرکت خارجی هستند.

در این نمایشگاه، علاوه بر شرکت های داخلی، نمایندگانی از ۲۱ کشور خارجی شامل آلمان، آمریکا، سوئیس، انگلیس، ایتالیا، چین، تایوان، هند، هلند، ژاپن، سوئد، فرانسه، ترکیه، جمهوری اسلوانی، امارات متحده عربی، جمهوری چک، روسیه، اتریش، اسپانیا و کره جنوبی حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خود را عرضه می کنند.

مشارکت کنندگان در این نمایشگاه، انواع آهن و فولاد، معدن و صنایع معدنی، آلومینیوم، محصولات و ماشین آلات فولادی، مس و روی، قالب سازی، آهن کاری، فر و آلیاژ، فرآورده های نسوز، شیرهای صنعتی، لوازم و کنترل سیالات، فلزات غیر آهنی، ریخته گری، آهنگری، کوره های صنعتی و عملیات حرارتی، نسوزها و سرامیک های صنعتی، ماشین کاری، قالب سازی، متالورژی و صنایع وابسته را به نمایش گذاشته اند.

این نمایشگاه در فضایی به مساحت بیش از ۲۱ هزار مترمربع و در سالن های ۷، ۸، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۲۷ و فضای باز محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شده است.

قرار است در این دوره از نمایشگاه، علاوه بر حضور صنعتگران و صاحبان صنایع استان های مختلف کشور، چند هیأت تجاری، بازرگانی و سرمایه گذاری از کشورهای مختلف حضور یابند و ضمن بازدید از غرفه ها و سالن های نمایشگاهی، با شرکت های داخلی وارد مذاکره اقتصادی شوند.

آشنایی با تولیدات و پیشرفت های نوین این حوزه، تبادل اطلاعات، دانش فنی و فناوری روز بین مشارکت کنندگان و متخصصان، آشنایی شرکت کنندگان و بازدیدکنندگان با آخرین دستاوردهای عرضه شده در بخش صنعت متافو، ایجاد ارتباط مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کنندگان، ایجاد فرصت های سرمایه گذاری، ایجاد فرصت های اشتغالزایی و بازاریابی و توسعه صادرات، از مهمترین اهداف برگزاری چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران عنوان شده است.
چهاردهمین نمایشگاه بین المللی ایران متافو تهران از ۱۳ تا ۱۷ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آماده بازدید علاقه مندان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا