بوشهرتجارت

کارگروه تخصصی توسعه تجارت استان بوشهر تشکیل می‌شود

به گزارش تولید آنلاین ، رئیس اتاق بوشهر با اشاره به برگزاری نشست شورای گفت و گو از تشکیل کارگروه تخصصی توسعه تجارت در استان خبر داد و گفت: برای بررسی مشکلات بازرگانان و فعالان اقتصادی قرار است کارگروه تخصصی توسعه تجارت استان بوشهر تشکیل و راهکارهای لازم برای رفع مشکلات بازرگانان در این کارگروه ارائه و تصمیم‌گیری شود.

خورشید گزدرازی، رئیس اتاق بوشهر، تقویت ارتباط تجاری، بازرگانان و هیئت‌های اقتصادی با کشورهای مختلف را از دیگر موارد مطرح شده در این نشست عنوان کرد و ادامه داد: اعزام هیئت‌های اقتصادی و تجاری به کشورهای مختلف و افزایش مراودات تجاری از دیگر مواردی است که در این جلسه مورد توجه قرار گرفت. در این راستا نشست‌های تخصصی با فعالان اقتصادی این کشورها برگزار خواهد شد.

این فعال اقتصادی، لایروبی کانال بندر بوشهر را از دیگر مطالبات بازرگانان استان بوشهر دانست و تصریح کرد: در این خصوص قرار شد کانال اسکله تجاری بندر بوشهر لایروبی شود و عمق کانال دسترسی به اسکله از ۷ به ۱۱ متر افزایش یابد.

وی در ادامه با تاکید بر نقش مهم اتصال بندر بوشهر به خط ریلی گفت: خط راه آهن یکی از مکمل‌های بنادر و تجارت محسوب می‌شود که با اجرایی شدن این پروژه، تجارت و بازرگانی در بنادر استان بوشهر تقویت خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا