اقتصادصادرات و واردات

پنجمین محموله محصولات بیدبلند در ادامه تولید پایدار، صادر شد

به گزارش‌ روابط‌ عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، محمود امین نژاد با تاکید بر اینکه تاکنون بیش از ۳۰۰ هزار تن محصول +C۲ تولید شده، اظهار داشت: در حال حاضر این مجتمع طبق برنامه‌ریزی‌های قبلی روزانه حدود ۱۸ هزار تن خوراک از NGL۹۰۰ دریافت می‌کند.

وی‌ افزود:به واسطه تولید پایدار حدود ۱۱ هزار تن گاز متان جهت مصارف خانگی در پیک مصرف هموطنان تولید و به شبکه گاز کشور تزریق می‌شود.

مدیر عامل بیدبلند خلیج فارس خاطر نشان کرد: روزانه یک هزار و ۴۰۰ تن اتان،۲ هزار تن ال پی جی و یک هزار و ۳۰۰ تن محصول پنتان در این مجتمع تولید می‌شود.

وی عنوان کرد: خوشبختانه به لطف خداوند و همت تمامی ارکان شرکت، پنجمین محموله صادراتی به مقصد مورد نظر ارسال شده و روند صادرات در حال حاضر با شکسته شدن رکورد تولید این محصول ادامه خواهد داشت.

امین نژاد با بیان اینکه در حال حاضر این مجتمع در مدار تولید پایدار قرار دارد، گفت: تا پایان بهمن ماه سال جاری با اتصال خوراک مجتمع های پارس جنوبی از طریق خط ششم سراسری، ظرفیت تولید بیدبلند خلیج فارس افزایش قابل توجهی یابد.

وی تاکید کرد: خوشبختانه به واسطه تداوم تولید در این مجتمع مشکل دیرینه و اساسی تامین خوراک شرکت‌های مهم پتروشیمی در منطقه ویژه ماهشهر برطرف شده است.

مدیرعامل بیدبلند خلیج فارس عنوان کرد: افتخار و بالندگی ساخت بیدبلند خلیج فارس متعلق به تمام مردم ایران خواهد بود و امیدواریم این دستاورد فرزندان ملت، جهش بلند تولید را امسال محقق سازد و در روزهای پایانی هفته جاری شاهد افتتاحی با شکوه از این افتخار ملی باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا