تجارتدارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصنعت و معدن

پاکسان اولین شرکت شوینده که مدال افتخار صادرات گرفت

تولید و اقتصاد– از حسن بقائی به عنوان مدیرعامل شرکت پاکسان در حوزه تولید محصولات شوینده و بهداشتی در بیست و پنجمین دوره برگزاری همایش معرفی صادرکننده ممتاز و برتر کشور با اهدای مدال تقدیر شد.

شرکت پاکسان به عنوان تنها تولیدکننده محصولات شوینده و بهداشتی است که در طی ادوار برگزاری این همایش توانسته این مدال را به خود اختصاص دهد و با برنامه ریزی و تلاش توانست این عنوان را از آن خود کند.

شرکت پاکسان با مدیرعاملی حسن بقائی به عنوان مدیری توانمند، انقلابی و آگاه، در کنار برنامه ریزی استراتژیکی خود با کار جهادی در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» به عنوان صادرکنندگان نمونه و ممتاز کشور توانست مهمترین شاخص‌های انتخاب، از جمله آمار صادرات و رشد بالا، تنوع بازارهای هدف صادراتی، برند و کیفیت کالای صادراتی، سطح فناوری و ارزش افزوده محصولات صادراتی و مهارت‌های فنی و تخصصی بنگاه‌های صادراتی در حوزه بازاریابی و صادرات را کسب کند و به این موفقیت نائل آید.

ایجاد ارزش افزوده، اشتغال‌زایی، عدم خام فروشی، مصرف بهینه انرژی و آب در محصولات صادراتی و توجه به مهارت های تخصصی صادراتی مانند نفوذ در لایه های نهایی بازار هدف  از شاخص هایی است که به صورت دقیق و موشکافانه در پرونده های صادرکنندگان بررسی شد تا بهترین صادرکننده انتخاب شود و شرکت پاکسان توانست در این دوره از مراسم انتخاب صادرکننده نمونه کشور با کسب حداکثر امتیاز این عنوان را به خود اختصاص دهد و مدیرعامل آن بالاتر از ۵۰۰شرکت برتر کشور در حوزه صادرات بایستد.

شایان ذکر است تعداد شرکت هایی که در طی ۲۴ دوره برگزاری مراسم معرفی صادرکننده نمونه کشور توانستند مدال افتخار صادرات را دریافت نمایند در حدود ۸شرکت بوده و در بیست و پنجمین دوره نیز دو شرکت موفق به دریافت این نشان شده اند که شرکت پاکسان یکی از این دو شرکت است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا