اقتصادتجارتصنعت و معدن

وزرای پیشنهادی راه و صنعت در جلسه فراکسیون مستقلین حضور یافتند

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی از حضور وزرای پیشنهادی راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت در جلسه صبح امروز این فراکسیون خبر داد.

 

به گزارش تولید آنلاین؛ مهرداد لاهوتی درباره جلسه صبح امروز فراکسیون مستقلین مجلس اظهار داشت: آقایان رضا رحمانی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت و محمد اسلامی وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در جلسه صبح امروز فراکسیون جهت ارائه برنامه‌های خود حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در ابتدا وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه‌های خود را ارائه کرد و در نهایت هیچ‌ یک از نمایندگان نسبت به عملکرد آقای رحمانی اعتراضی نداشتند و بر حمایت یکپارچه از وی تأکید کردند.

سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی درباره اظهارات وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در این جلسه نیز گفت: نمایندگان ابهامات بسیار زیادی درباره عملکرد آقای اسلامی در زمینه‌هایی چون حضور وی در آمریکا، تولید هواپیما و تعامل با نمایندگان داشتند.

لاهوتی خاطرنشان کرد: قرار است در جلسه فردای فراکسیون، وزرای پیشنهادی امور اقتصادی و دارایی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم حضور پیدا کنند و در نهایت فراکسیون مستقلین روز شنبه (پنجم آبان ماه) نظر خود را درباره وزرای پیشنهادی دولت در چهار وزارتخانه مذکور جمع‌بندی و اعلام می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا