صنعت و معدن

همکاری ۴.۵ میلیاردی صنعت فولاد با استارت‌آپ‌ها

محمد صالح خالقی با اشاره به برگزاری نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، افزود: این نمایشگاه دارای رویدادهای مختلفی است که یکی از این رویدادها، رویداد ارائه نیاز است که طی آن بخش‌های صنعتی، نیازهای خود را به اکوسیستم نوآوری کشور ارائه خواهد داد.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه ۴ رویداد ارائه نیازها (ریورس پیچ) برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این رویدادها در ۴ روز نمایشگاه برگزار خواهد شد که یکی از آنها در روز گذشته، سه شنبه ۲۸ اردیبهشت با مشارکت صنعت فولاد برگزار شد.

خالقی، “فین تک”، “تجهیزات پزشکی” و “مبلمان” را از دیگر موضوعات بحث در بخش ارائه نیازهای دهمین نمایشگاه اینوتکس عنوان کرد و یادآور شد: در این رویدادها، هر کدام از صنایع نیازهای خود را ارائه می‌کنند.

به گفته وی در هر رویدادی یک بروکر حضور دارد تا شرکت‌ها را تا زمان عقد قرارداد یاری کند.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران با اشاره به برگزاری اولین رویداد ارائه نیازها در این نمایشگاه، خاطر نشان کرد: در این رویداد که در حوزه صنعت فولاد برگزار شد، در جمع به مبلغ ۴.۵ میلیارد تومان قرارداد همکاری میان صنعت و اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور منعقد شد.

خالقی خاطر نشان کرد: این قراردادها میان فولاد آلیاژی یزد با ۳ مجموعه استارت‌آپی برای تولید تجهیزات مورد نیاز این صنعت به امضا رسید.

به گفته وی این تجهیزات در کشور تولید نمی‌شد و فناوری ساخت آنها در اختیار این گروه‌های استارت‌آپی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا