اقتصادخراسان رضویراه و مسکن

نباید بستر سوء استفاده از مطالبات کامیون داران فراهم شود

معاون فرماندار گناباد گفت: نباید با برخی اقدامات بستر سوء استفاده افراد فرصت طلب را از مطالبات کامیون داران فراهم کرد.

به گزارش تولید آنلاین، محمد علی جعفری شنبه شب در نشست بررسی مسائل و مشکلات رانندگان و کامیون داران گناباد با بیان اینکه رانندگان این شهرستان به هیچ عنوان با نظام جمهوری اسلامی مشکل نداشته و تنها به دنبال جلب توجه مسئولان به تنگناهای صنفی خود هستند، افزود: باید با افزایش هوشیاری مانع سوء استفاده برخی اشخاص از مطالبات آنها شد.
وی اظهار کرد: هر گروهی برای پیگیری مطالبات و مشکلات خود باید تحت پوشش انجمن های صنفی قرار گیرد و رانندگان گناباد نیز تنها از این طریق مسائل خود را پیگیری کنند.
رئیس انجمن صنفی کارگری رانندگان کامیون گناباد نیز مهمترین خواسته فعالان این بخش را توجه بیشتر به مشکلات از جمله بیمه، رفع تبعیض بین کامیون داران این شهرستان با سایر نقاط در ارسال بار از معادن و افزایش کرایه حمل بار ذکر کرد.
علی میری افزود: به رسمیت شناختن انجمن رانندگان در پیگیری مسائل و مشکلات این بخش از سوی مسئولان مربوطه، رفع تنگناها و محدودیت های کارت هوشمند سوخت نیز از دیگر خواسته ها محسوب می شود.
وی گفت: در حالی که تعداد بسیاری از کامیون داران گناباد بیکار و در انتظار حمل بار هستند، برخی مالکان معادن این شهرستان بارهای خود را با قیمت کمتر از طریق کامیونهای شهرستانهای دیگر ارسال می کنند.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای گناباد نیز با اشاره به اعتراض صنفی روزهای اخیر کامیون داران نسبت به کم بودن کرایه و مشکلات بیمه ای گفت: کرایه حمل کامیون داران از روز شنبه ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش پیدا کرد.
یونس ارشادی افزود: همچنین با پیگیریهای انجام شده، مسئولان ذیربط برای رفع مشکلات حق بیمه مالکان و رانندگان کامیون قول مساعد داده شده است.
گناباد با ۳ هزار ۶۰۰ دستگاه کامیون از شهرستانهای شاخص استان خراسان رضوی از نظر تعداد فعالان این بخش است.
این شهرستان در ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا