نمایشگاه ها

مشکل برگزاری نمایشگاه‌ها با توافق با پلیس راهور رفع شد

به گزارش روز دوشنبه ، روز گذشته چهار نمایشگاه صنایع فولاد، ماشین‌آلات کشاورزی، پوشاک و نساجی با حضور مقام‌های مسوول در محل نمایشگاه بین‌المللی تهران آغاز به کار کرد، اما عصر دیروز برخی ناهماهنگی‌ها با پلیس راهور سبب ایجاد مشکلاتی شد.

پلیس راهور به دلیل ایجاد ترافیک سنگین در محدوده‌های مرتبط، نمایشگاه بین‌المللی را تعطیل کرد و موجب اعتراض حدود ۷۰۰ مشارکت‌کننده در نمایشگاه شد که حواشی بسیاری به دنبال داشت.

به گزارش سازمان توسعه تجارت، «علیرضا پیمان‌پاک» رییس‌کل این سازمان به‌منظور رفع این مشکلات و تدبیر سازوکارهای لازم برای برگزاری اصولی و مطلوب نمایشگاه‌ها و رویدادهای تجاری با پلیس راهور مذاکره کرد و امروز از به نتیجه رسیدن این مذاکره‌ها خبر داد.

همچنین، «حسن زمانی» مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران اعلام‌کرد: ایجاد مانع برای ورود بازدیدکنندگان نمایشگاه‌ها، خلاف نام‌گذاری امسال به «تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها» است زیرا این رویدادها در راستای برقراری ارتباط و افزایش تولید محصولات داخلی برگزار می‌شود.

با توجه به هماهنگی‌های انجام شده از امروز (۱۵ آذرماه) همه نمایشگاه‌های افتتاح شده می‌توانند فعالیت کنند و متقاضیان و علاقه‌مندان نیز می‌توانند به سهولت تردد خود را به‌منظور بازدید از نمایشگاه انجام دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا