اهم اخبارشرکتهاصنعت و معدنکشاورزی و صنایع غذایی

مشکلات مشکلات صنعت فراورده های گوشتی اظهار نظرهای غیر کارشناسی و اطلاع رسانی نادرست به مصرف کنندگان میباشد

مهندس هنریک قنبریانس یکی از مشکلات  صنعت فراورده های گوشتی را اظهار نظرهای غیر کارشناسی و اطلاع رسانی نادرست به مصرف کنندگان اعلام کرد و گفت: همین امر باعث شده مصرف کنندگان با شک و تردید از فرآورده های گوشتی استفاده کنند.

به گزارش تولیدآنلاین، عضو هیئت مدیره انجمن صنفی صنایع فراورده های گوشتی ایران افزود :در کشور های توسعه یافته فرآورده های گوشتی یک وعده غذایی افراد جامعه را تشکیل میدهد و تحقیقات گسترده ای جهت بهبود ارزش غذایی آن صورت میپذیرد و بطور گسترده در سبد غذایی خانوار مورد استفاده قرار میگیرد .
در صورتیکه ما در ایران شاهد اظهار نظرهای نادرستی هستیم که همین امر باعث ایجاد نگرانی در بین افراد و مانع دسترسی جامعه به غذای سالم و مغذی میباشد.

مدیرعامل شرکت فراورده های گوشتی آندره ادامه داد : فرآورده های گوشتی غذایی مناسب برای افراد در سنین رشد و دوران جوانی میباشد و با استفاده از آن میتوان انرژی مورد نیاز در یک وعده غذایی را برای بدن تامین نمود. استفاده مستمر و روزانه آن توصیه نمیگردد مخصوصا برای افراد در سنین بالا یا افرادی که از مشکلات فشار خون یا چربی بالا رنج میبرند و دلیل آن نیز استفاده نمک و روغن در فرآیند تولید میباشد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا