اقتصادکشاورزی و صنایع غذایی

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید از شرکت پگاه آذربایجان غربی تاکید کرد: توسعه و تولید محصولات جدید و حضور ویترینی محصولات پگاه در بازار سطح کشور

مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی از محصولات و دستاوردهای جدید این شرکت دیدن کرد.

 

به گزارش تولید آنلاین، به نقل از  روابط عمومی و ارتباطات پگاه ، مدیرعامل شرکت صنایع شیر ایران در بازدید شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان غربی ضمن آشنایی با محصولات جدید این شرکت شامل انواع دسرهای شیری، آبمیوه و پنیر با فرمولاسیون جدید ، اقدامات صورت گرفته در این خصوص را حائز اهمیت توصیف و بر حضور ویترینی محصولات در بازار سطح کشور تاکید کرد.
دکتر سید ابراهیم حسینی تولید و توسعه انواع محصولات جدید ، الگو برداری از مدل موفق تولید شیر ESL پگاه ارومیه توسط کارخانه های تولیدی گروه، توسعه سکوهای دریافت شیر و افزایش صادرات را از دیگر برنامه های پگاه آذربایجان غربی در سال جاری برشمرد.
شرکت پگاه آذربایجان غربی ، دارای بالاترین و به روزترین تکنولوژی روز دنیا در تولید محصولات لبنی در کشور است که در زمینی به مساحت ۲۰ هکتار با زیربنای ۲۹ هزار متر مربع و سرمایه ای بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال فعال و قادر به دریافت وفرآوری روزانه ۴۵۰ تن شیر است. کسب نشان ایمنی و سلامت (سیب سبز) از وزارت بهداشت برای سومین سال متوالی و واحد نمونه کیفی در سطح ملی در سال های ۹۱ و ۹۵ از افتخارات این شرکت بشمار می رود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا