صنعت و معدن

توسعۀ بازار و بازاریابی اولویت صنعت شیرآلات در کشور

قائم مقام وزیر در امور تجارت و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران  در نشستی با اعضای هیأت مدیرۀ انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی به بررسی مسائل پیش روی صادرات این محصولات پرداختند.

به گزارش تولید آنلاین به نقل از  روابط‌عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، مجتبی خسروتاج، در نشستی با اعضای هیأت مدیرۀ انجمن صنفی تولیدکنندگان شیرآلات بهداشتی در خصوص توانمندی بالای تولیدکنندگان ایرانی در زمینه شیرآلات بهداشتی و نیاز اعضای این انجمن به همکاری و کمک دولت به منظور حضور چشمگیر این صنعت در بازارهای جهانی بحث و تبادل نظر کردند.

در این نشست مسائلی چون تقویت توانمندی‌های بازاریابی شرکت‌ها، ارائۀ کمک‌های دولت به شرکت‌ها جهت حضور در نمایشگاه‌های خارجی و بهره مندی از خدمات رایزنان بازرگانی به عنوان عوامل اصلی در توسعۀ صادرات این محصول در بازارهای هدف صادراتی مطرح شد و همچنین ایجاد مراکز بازاریابی شیرآلات ساختمانی و بهداشتی در کشورهای خاص و با کمک سازمان توسعه تجارت مورد تصویب قرار گرفت و بر اهمیت مدیریت صادرات در ارائۀ خدمات بازاریابی به این صنعت تأکید شد.

در پایان نیز مقرر شد تا اطلاعات بازارهای بالقوۀ هدف صادراتی به همراه برنامۀ نمایشگاه‌های خارجی در بازارهای هدف جهت حضور و معرفی محصولات ایرانی در اختیار اعضای انجمن قرار گیرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا