بازارتجارتشرکتهاکشاورزی و صنایع غذایی

فروش ویژه نوین زعفران بصورت پودیوم (پالت چینى شده ) با تخفیف ویژه “

گروه بین المللى نوین زعفران در جهت از بین بردن ذهنیت عمومى مبنى بر تلقى زعفران به عنوان یک کالاى لوکس و گران قیمت و قرار گرفتن آن به عنوان کالاى عادى با نیاز و مصرف روزمره با همکارى فروشگاههاى زنجیره اى از جمله گروه بین المللى ماف پارس (هایپر استار ) زعفران را در این آخر هفته به صورت پالت شده عرضه مى نماید.

به گزارش تولیدآنلاین به نقل از  اگروفودنیوز، پیش ازاین زعفران در اغلب فروشگاههاى ایران داخل شلف هاى غیر قابل دسترس و قفل شده یا توسط صندوقداران ارائه مى شده است .
على شریعتى مقدم مدیر گروه بین المللى نوین زعفران و مرد سال صنعت غذاى ایران در این ارتباط  به خبرنگار ما گفت : اگر چه زعفران ارزشمندترین رستنى هاست ولى میزان مصرف نوع خالص و مرغوب آن در نوشیدنى ها و غذاهاى مختلف بصورت روزانه هزینه ناچیزى کمتر از نیم درصد نسبت به متوسط هزینه هایى که براى غذا مصرف مى شود دارد و بخصوص اثر آن بر سلامتى مانند نشاط آور بودن و پیش گیرى از سرطان و بیماریهایى قلبى عروقى ، آلزایمر ، پیر چشمى ، تقویت قواى جنسى و… بسیار بیشتر و بالاتر از هزینه ناچیز آنست .

گروه بین المللى نوین زعفران به طور همزمان همکارى و پروموشن هایى را با کارفور و سایر فروشگاههاى زنحیره اى در کشورهاى دیگر براى معرفى و مصارف بیشتر زعفران خالص و مرغوب انجام مى دهد .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا