اقتصاداهم اخبارتشکلهاشرکتهاکشاورزی و صنایع غذاییگفتگو و مصاحبه

عمده انتظارات مردم از دولت سیزدهم رفع بیکاری، ریشه کنی فقر،آزادی و امنیت می باشد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران در گفتگو با پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)، در خصوص انتظارات از دولت سیزدهم  گفت:همانطور که می دانیم امروز خواسته ها و نیازهای مردم نسبت به گذشته تغییر کرده و مردم می خواهند در آرامش و آسایش و امنیت زندگی کنند.این امر تنها با اعمال حاکمیت درست و خوب و جامعه پسند اتفاق خواهد افتاد.

فتح الهی ادامه داد: دولت با حکمرانی خوب و شایسته قادر است از تکنیک های جدید و ابزارهای مناسب برای رفاه مردم استفاده کند و با تدبیر درست،  خواسته ها و انتظارات مردم را برآورده سازد.

عمده انتظارات مردم از دولت اشتغال، رفع بیکاری و ریشه کنی فقر و آزادی و امنیت می باشد.

وی گفت : عمده ویژگی های دولت خوب عبارتند از عدالت محوری، قانونگرایی، شفافیت، مسئولیت پذیری، احترام به حقوق مردم.

نایب رئیس انجمن علوم و صنایع غذایی ایران افزود : از دولت انتظار داریم بروکراسی و موازی کاری در سازمان ها و ادارات و وزارتخانه های مرتبط را جمع  کرده و همچنین مالیات بر ارزش افزوده را از تولید بردارد که این امر باعث می شود قیمت تمام شده کالاها به نحو چشمگیری کاسته شود.

فتح الهی ادامه داد: همچنین به نقدینگی شرکت های تولیدی که باعث بیکاری در جامعه می شود از طریق بانک ها با سود مناسب تک رقمی کمک کنند تا بتوانند به بقای خودشان ادامه داده و پایدار باشند که این امر باعث صادرات هرچه بیشتر کالاهای تولیدی خواهد شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت سبزی ایران در ادامه گفت: تک نرخی کردن ارز هم کمک شایانی به تثبیت قیمت ها و جلوگیری از رانت خواری می کند.

این کارآفرین برجسته کشور در پایان گفت:  تشکیل کارگروه کارآفرینی (معاونت کارآفرینی) در دولت می تواند کمک شایانی به دولت و جامعه تولیدکنندگان و بازرگانان  در پیشبرد اهداف پشتیبانی از تولید و رفع موانع آن باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا