اقتصاد بین المللاهم اخباربانک، بیمه و بورستجارت

ششمین همایش ایران و اروپا ۸ و ۹ اردیبهشت ماه برگزار می شود

به گزارش تولید آنلاین ، به نقل از ایران اکونومیست و به نقل از روابط عمومی پژوهشکده پولی و بانکی، با وجود گذشت چندین سال از توافق تاریخی برجام و گشوده شدن درهای کشورمان به سوی سرمایه‌گذاران خارجی و تلاش برای گسترش حجم تبادلات تجاری ایران و جامعه بین‌الملل همچنان موانع و مشکلاتی در برقراری تعاملات تجاری، مالی و بانکی میان ایران و کشورهای منطقه و جهان باقی مانده است. به دنبال برگزاری ۵ دوره موفق از همایش تجاری ایران و اروپا در شهرهای تهران و فرانکفورت، ششمین همایش تجاری ایران و اروپا‍ با دعوت از فعالان اقتصادی ایرانی و خارجی و با هدف بررسی دقیق‌تر مسائل و دغدغه‌های تجاری، بانکی و مالی موجود در این مقطع میان ایران و جامعه بین‌الملل در ۸ و ۹ اردیبهشت ۹۷ در هتل اسپناس پالاس تهران برگزار خواهد شد.

«روابط تجاری و بانکی ایران دو سال پس از اجرایی شدن برجام» محور اصلی همایش خواهد بود همچنین«اتحادیه اروپا شریکی برای ایران؛ چشم‌انداز همکاری‌های تجاری و بانکی ایران»، «اتحادیه اروپا و مدیریت تطبیق مدرن»، «اجزای چارچوب جامع مدیریت ریسک»، «مطالبات معوق بانکی (NPL) و استانداردهای حسابرسی (IFRS)»، «منابع تجدپذیر انرژی» و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در ایران محورهای این همایش را تشکیل می‌دهد.

شرکت‌های فعال معتبر داخلی و خارجی در تمامی حوزه‌ها در این همایش شرکت می‌کنند و سخنرانان و مقامات سرشناس داخلی و خارجی برای حضور در این همایش دعوت شده‌اند. همچنین امکان ترتیب دادن نشست‌های متقابل خصوصی میان اشخاص، شرکت‌ها و موسسات اروپایی و همتایان ایرانی در این همایش فراهم شده است.

از سویی دیگر پلتفرمی برای ملاقات با مشتریان و یا شرکای تجاری احتمالی آتی و ساخت شبکه‌ ارتباطات اختصاصی و شخصی ایجاد شده و نمایشگاه تخصصی ویژه‌ای در کنار این همایش برگزار می‌شود که امکان معرفی محصولات و خدمات مختلف را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند.

امکان حضور در هفتمین همایش تجاری ایران و اروپا که در نوامبر ۲۰۱۸ همزمان با بیست و یکمین کنفرانس «هفته مالی اروپا» در فرانکفورت آلمان برگزار خواهد شد، برای حامیان همایش فراهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا