اقتصاد

شدت بارش در نوار شمالی کشور و زاگرس مرکزی

سازمان هواشناسی اعلام کرد: با ادامه فعالیت سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان و جنوب کرمان امروز – پنج شنبه – شاهد بارش بارندگی هستیم و در نوار شمالی کشور و زاگرس مرکزی بارش شدت می‌گیرد.

به گزارش روز پنج شنبه تولیدآنلاین، سازمان هواشناسی پیش‌بینی کرد که با ادامه فعالیت سامانه بارشی امروز در بیشتر مناطق سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب کرمان بارش بارندگی داریم و شدت بارش در نوار شمالی و زاگرس مرکزی پیش‌بینی شده است.

همچنین این سازمان پیش‌بینی کرد که فردا بارش در نوار سواحل دریای خزر، مناطق مرکزی و شمال شرق و شرق کشور است و شنبه این سامانه در شمال شرق، برخی نقاط شرق و مناطق شرقی دریای خزر فعال بوده و از کشور خارج می‌شود.

سازمان هواشناسی یادآور شد: از یکشنبه تا اواخر هفته در بیشتر مناطق جوی آرام داریم که موجب افزایش آلاینده‌های جوی را در کلانشهرها و شهرهای صنعتی داشته باشیم.

براین اساس جمعه و شنبه آب‌های خلیج فارس و سه روز آینده دریای خزر مواج و متلاطم پیش‌بینی شده است.

این سازمان یادآور شد: تهران امروز بارش‌های پراکنده را دارد اواخر وقت امشب و روز جمعه شرایط برای بارش در این استان مهیا است. امروز بیشینه دما در ایستگاه مهرآباد هفت درجه می‌شود و هوای تهران در سه روز آینده سردتر می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا