شرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدن

سایپا یدک صادر کننده نمونه شد

سازمان خدمات پس از فروش سایپا موفق شد در حوزه قطعات و مجموعه خودرو، عنوان صادرکننده نمونه استان تهران را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری تولیدآنلاین، در مراسمی که به منظور تقدیر از صادرکنندگان برتر استان تهران برگزار شد، لوح تقدیر و تندیس صادرکننده نمونه در حوزه قطعات یدکی و خدمات خودرو به سازمان خدمات پس از فروش سایپا اهدا شد.

استقبال مشتریان خارجی از خدمات ارائه شده، حجم بالای صادرات قطعات یدکی، حضور بیش از ۱۰ سال در بازارهای صادراتی و تعدد بازارهای صادراتی، کسب گواهینامه‌های کیفی مختلف از موسسات معتبر بین‌المللی، آموزش فنی بهینه نمایندگی‌های سایپا در خارج از کشور، سطح بالای توانمندی‌های منابع انسانی، عضویت در انجمن‌ها و تشکل‌های تخصصی صادراتی و در نهایت بسیج کلیه امکانات و توانایی‌های شرکت، از جمله عوامل موثر در انتخاب سایپایدک به عنوان صادرکننده برگزیده عنوان شده است.

سایپایدک با همکاری واحدهای تخصصی شرکت، اقدامات متنوعی مانند سفارش‌گذاری، تامین و ارسال قطعات یدکی تحت برند سایپا و استانداردسازی شبکه خدمات پس از فروش را انجام داده است.

همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی ستادی و فنی برای شبکه در محل نمایندگی‌ها و نیز مرکز آموزش سایپایدک، ارائه مشاوره‌های فنی، ایجاد بسترهای نرم‌افزاری، سفارش‌گذاری، تامین و ارسال ابزار مخصوص و دستگاه عیب‌یاب، برنامه‌ریزی و اجرای برنامه‌های تبلیغاتی در بازارهای اصلی نیز از جمله اقدامات انجام شده توسط سایپایدک در زمینه صادرات می‌باشد.

لازم به یادآوری است شرکت سایپایدک در سال‌های گذشته نیز موفق شد با همت کارکنان تلاشگر خود در چهار دوره متوالی عنوان صادر کننده نمونه کشوری و استانی را نیز از آن خود کند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا