اقتصاد بین المللخودرو

رونمایی از محصول جدید بی ام و

از خودروی جدید بی ام و تنها ۵۰۰ دستگاه در سراسر جهان عرضه خواهد شد.

به گزارش ایسنا، خودروسازی آلمانی بی ام و قرار است به زودی یکی از خاص ترین محصولات خود را به بازار عرضه کند. این محصول که ایکس ۷ دارک شدو نامگذاری شده، نمونه جدیدتر خودروی ایکس ۷ ام ۵۰ است و به مانند نسخه قبلی از یک موتور توربو ۴.۴ لیتری هشت سیلندر بهره می برد. طبق اعلام بی ام و این خودرو میتواند در ۴.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد و حداکثر سرعت آن نیز حدود ۲۴۰ کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

چیزی که این محصول را خاص تر می کند این است که تنها ۵۰۰ دستگاه از این محصول در سراسر جهان عرضه می شود که طبق گفته سایت اتوکار، سهم انگلیس ۱۰ خودرو خواهد بود. این خودرو برای جلب نظر مشتریان کار سختی را در برابر مرسدس بنز جی ال اس  و آیودی کیو اس ۸ خواهد داشت.

تا پیش از این بی ام و روی هیچ کدام از خودروهای شاسی بلند خوب رنگ متالیک آرکتیک را استفاده نکرده بود اما این نسخه از سری ایکس هفت منحصرا با این رنگ عرضه خواهد شد.

علاوه بر نمای بیرونی، تغییراتی نیز در داخل خودرو اعمال شده است که از جمله آن ها می توان به تغییرات پنل کاربری جلوی خودرو و استفاده از چرم آبی- مشکی اشاره کرد. سقف خودرو نیز پانوراما بوده و تمامی صندلی ها مجهز به ماساژور خواهند بود.

این خودرو بسته به آپشن های انتخابی رنج قیمتی مختلفی خواهد داشت اما قیمت پایه آن از حدود ۱۱۵ هزار پوند شروع می شود که این مساله، دارک شدو را به گران ترین نسخه سری ایکس ۷ تبدیل خواهد کرد.

از ماه اوت تولید این خودرو در کارخانه بی ام و در ایالت کارولینای جنوبی آمریکا آغاز می شود اما انتظار نمی رود روند تحویل خودروها به مشتریان زودتر از پایان امسال انجام شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا