تشکلهاصنعت و معدن

رد پای دلالان در توزیع مواد اولیه تولید مشهود است/تشکل‌ها و انجمن‌های خصوصی در تصمیمات نقش‌آفرینی کنند

مهندس صابر پرنیان، رئیس هیات مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در گفت و گو با اینپیا در خصوص وضعیت تولید و صادرات کشور در شرایط کنونی خاطر نشان کرد: در سال جاری با وجود همه مشکلات میزان صادرات کشور رشد ١٨ درصدی داشته‌است.

وی افزود: همچنین تعداد واحدهای تولیدی صادرات محور استان تهران ۱۵۰واحد صادراتی در شهرک های صنعتی است، بیش از ۲۰۰ واحد بالقوه نیز در این شهرک صنعتی وجود دارد.

پرنیان خاطر نشان کرد: امروز شاهد رشد صنعت نسبت سال گذشته هستیم به طوری که در ۵ ماه ابتدایی امسال رشد ۵ برابری را شاهد بودیم.

وی افزود: میزان سرمایه گذاری در تهران در سال ۹۸ هم نسبت به سال ۹۷، دو برابر شده که نتیجه اهتمام در حمایت از تولید و همگام سازی دستگاه‌های کشور به سمت تولید است.

پرنیان با اشاره به اینکه تولید اشتغالزاست، گفت: با این وضعیت، چشم انداز خوبی را در سال های آتی برای حوزه اشتغال و سرمایه‌گذاری متصوریم.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران در خصوص مشکلات پیش روی صنعت نیز گفت: تامین کارگر در حوزه کارخانه های صنعتی از جمله دغدغه‌های پیش روی صنعت است، همچنین ۹۵ درصد مشکلات در خصوص توسعه واحدهای صنعتی است.

این مقام مسئول ادامه داد: ردپای دلالان در حوزه مواد اولیه و توزیع محصولات در صنعت به شدت مشهود است که با حمایت همه باید دست دلالان را از توزیع کالا و خدمات و مواد اولیه قطع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا