اقتصاد بین الملل

راه‌اندازی بزرگترین کارخانه خودروسازی بلاروس + عکس

کارخانه خودروسازی بلاروس «بل جی» با حضور الکساندر لوکاشنکو رئیس‌جمهوری این کشور رسما افتتاح شد.

به گزارش ایسنا از بلاپان، این کارخانه با سرمایه گذاری چین و مشارکت شرکت جیلی در فاز نخست سالانه شصت هزار خودروی سواری در بلاروس تولید خواهد کرد.
رئیس جمهور بلاروس در مراسم افتتاح این کارخانه گفت: راه اندازی تولید خودروی سواری در بلاروس رویای من بود که دوستان چینی ما این کار را فراهم کردند، خودشان اعتبار مالی لازم را تامین کردند و امروز می توانم اعلام کنم که رویای من به حقیقت پیوسته است.
وی افزود: تولید خودرو مشکل نیست. موضوع اصلی بازاریابی، ارایه خدمات و سرویس مناسب، تامین قطعات و گارانتی معتبر است که می تواند این خودرو را در برابر رقبای بسیار قوی بازار پرفروش کند.
وی از تولیدکنندگان این کارخانه خواست تا مدت گارانتی خودرو تولیدی را از چهار سال به پنج سال با رعایت کیفیت و تضمین خدمات افزایش دهند.
کار ساخت کارخانه خودروسازی بل جی با سرمایه ۴۰۰ میلیون یورو از سال ۲۰۱۵ میلادی تاکنون ادامه داشت و قرار است محصولات این کارخانه علاوه بر بازار داخلی به کشورهای اروپایی منطقه نیز صادر شود.
در خودروهای این کارخانه که هم‌اکنون در دو مدل سدان و کراس اوور تولید می شود از جدیدترین فن آوری های روز دنیا بهره گرفته شده است تا خودرویی باکیفیت و آپشن های رفاهی متعدد را به مشتری ارایه دهد.
همچنین از برنامه های کوتاه مدت کارخانه خودروسازی بلاروس تولید خودروهای الکترونیکی است که با همکاری متخصصان بلاروسی و چینی اجرا خواهد شد.
این کارخانه علاوه بر خودروسازی برنامه ساخت خودروهای پرنده را نیز در برنامه کاری خود دارد.

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا