اهم اخباردارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصنعت و معدن

خلق محصول جدید در پاکسان رقم خورد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد (تولیدآنلاین)، حسن بقائی مدیرعامل شرکت پاکسان از تولید مایع شستشوی کنستانتره در این شرکت خبر دارد و گفت: ما در شرکت پاکسان در رویکرد جدید خود پیرامون تولید مایعات شستشو در تلاش هستیم تا مایعات کنستانتره تولید کنیم و با عرضه آن به بازار مصرف گام دیگری در جهت تولید محصولات جدید برداریم و سبد کالایی خود را تکمیل کنیم.

وی به ویژگی این مایعات اشاره کرد و افزود: به دلیل خصوصیاتی که مایعات کنستانتره دارند فضای کمتری را اشغال می‌کنند و همین امر حمل و فروش آنها را بهینه می‌کند و سبب می شود که هزینه‌های سربار کمتری به مجموعه تحمیل شود و در این زمینه صرف جویی صورت بگیرد.

مدیرعامل پاکسان ضمن اشاره به دیگر موارد قابل اهمیت تولید مایعات کنستانتره یادآورشد: هزینه‌های بسته‌بندی از دیگر موارد قابل تأمل تولید این محصول جدید است که می‌تواند در صادرات آن حائز اهمیت بوده و کارگشا باشد.

بقائی به دیگر موارد تغییر غلظت و پارامترهای مایعات شوینده کنستانتره به انتخاب مصرف کننده اشاره کرد و یادآورشد: به هنگام مصرف مایعات کنستانتره می‌توان شدت رایحه، قدرت پاک‌کنندگی، قدرت لکه‌بری، غلظت محصول، نرم‌کنندگی و دیگر پارامترهای مرتبط با هر محصول نظیر مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، مایع لباسشویی و … را به دلخواه مصرف کننده تنظیم نمود.

وی آب‌بر بودن مواد شوینده را از نکات منفی آن معرفی کرد و در ادامه گفت: این محصول جدید به دلیل خصوصیات ذاتی که دارد در مصرف آب صرفه جویی می‌شود و میزان آن را به مقدار قابل توجهی کاهش می‌دهد.

به گفته مدیرعامل پاکسان نمونه آزمایشگاهی مایع ظرفشویی کنستانتره در واحد تحقیق و توسعه با موفقیت تولید شده و از نظر پایداری و تست کاربردی نتایج مطلوب و قابل قبولی دارد و به‌زودی با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این محصول تولید و عرضه می‌شود.

کنسانتره ها محصولاتی هستند که به شکل مایع غلیظ شده تهیه می‌شوند و این دسته از مواد شوینده دارای غلظت بالایی هستند، که با افزودن آب به محصول نهایی تبدیل می‌شوند.

کنسانتره مایع دستشویی، مایع ظرفشویی و مایع لباسشویی از سورفکتانت‌های آنیونیک، آمفوتریک، نانیویک و مواد نرم کننده پوست حاصل شده‌اند و با فرمولاسیون قوی می‌توانند خواص پاک کنندگی فوق‌العاده‌ای داشته باشند و به عنوان مثال کنسانتره مایع دستشویی امروزه از جمله موارد پر مصرف مواد شوینده است که باعث سهولت در تولید و مصرف می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا