اقتصاددارویی، آرایشی و بهداشتیصنعت و معدن

تفاهم‌نامه همکاری ستاد نانو با شرکت‌های تولیدکننده مواد شوینده منعقد می‌شود

با برگزاری نشستی با حضور ۱۰ شرکت فعال در حوزه تولید مواد شوینده و پاک‌کننده، ستاد توسعه فناوری‌نانو در تلاش است تا با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای زمینه‌ای را برای تسهیل همکاری میان این شرکت‌ها و ستاد ایجاد کند.

 

 

به گزارش  ایسنا، از سوی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو نشستی با حضور ۱۰ شرکت فعال در حوزه تولید مواد شوینده و پاک‌کننده برگزار و در آن پتانسیل‌ها و فرصت‌های موجود در حوزه نانو برای ارتقای این صنعت معرفی شد.

بررسی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های موجود در حوزه فناوری‌نانو برای بهبود کیفیت محصولات شوینده و پاک‌کننده از جمله محورهای اصلی این جلسه بود و در بخشی از این جلسه به بررسی کاربرد فناوری‌نانو در شرکت‌های شوینده و پاک‌کننده معتبر جهان پرداخته شد تا مصداق‌های استفاده از فناوری‌نانو در صنعت مواد شوینده در سطح بین‌المللی مرور شود و شرکت‌های ایرانی بتوانند از این مصادیق ایده بگیرند.

در این نشست دکتر سعید سرکار، دبیر ستاد توسعه فناوری‌نانو به تشریح پتانسیل‌ها و فرصت‌های فناوری‌نانو در حوزه‌های مختلف پرداخت و در ادامه شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این زمینه به معرفی توانمندی‌های نانویی خود پرداختند. همچنین محصولات برخی از شرکت‌های نانویی نیز در این جلسه معرفی شد.

در این نشست انعقاد تفاهم‌نامه میان ستاد توسعه فناوری‌نانو و یکی از شرکت‌های فعال در حوزه توسعه کارآفرینی مطرح شد تا فرصت همکاری میان ستاد با شرکت‌های فعال در صنعت مواد شوینده و پاک‌کننده در قالب این تفاهم‌نامه ایجاد شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا