اجتماعیاقتصاداهم اخبارصنعت و معدن

تعطیلی تهران تایید شد/ تاریخ تعطیلی چه زمان است؟

به موجب مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از دوشنبه ۲۵ تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل اعلام شد. این تعطیلی پس از آن اعلام شد که پیشنهاد تعطیلی دو هفته‌ای کشور داده شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولید آنلاین)، آنگونه که ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده قرار است از دوشنبه ۲۵ مرداد ماه تا شنبه ۳۰ مرداد تعطیل اعلام شده است.

خبر فوری / تعطیلی تهران تایید شد/ تاریخ تعطیلی چه زمان است؟

بر اساس این گزارش، علیرضا رئیسی سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ظهر امروز بعد از این جلسه اظهار کرد: قرار شد تا برای کاهش چرخش ویروس کرونا در کشور بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، از فردا یکشنبه (۲۴ مرداد) ساعت ۱۲ محدودیت‌های تردد اعمال می‌شود و تا جمعه ۵ شهریور ادامه داشته باشد. این منع تردد کاملاً جدی است و به نیروی انتظامی و دادستانی کشور هم دستور داده شده است تا با خاطیان برخورد شود.

وی گفت: افرادی که در این محدودیت‌ها و منع ترددها را رعایت نکنند جریمه می‌شوند و اگر تا یک ماه آینده جریمه خود را پرداخت نکنند، مبلغ جریمه‌ها دو برابر می‌شود و به هیچ عنوان بخشوده نمی‌شود.

رئیسی با اشاره به تعطیلی ادارات و دستگاه‌ها اجرایی بیان کرد: تعطیلی تمام ادارات از روز دوشنبه این هفته (۲۵ مرداد) تا پایان روز کاری شنبه هفته آینده (۳۰ مرداد) در جلسه تصویب شده است و بر این اساس به غیر از مشاغل گروه یک هیچ نهاد، اداره، صنف و یا بخش خصوصی اجازه فعالیت ندارد.

به گفته وی تمامی مجوزهایی که برای تردد بین استان‌ها صادر شده بود فاقد اعتبار است و هیچ فردی نمی‌تواند با پلاک بومی به اعتنای مجوز از استان‌ها خارج و یا با پلاک غیربومی به استان‌ها وارد شود.

سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پایان گفت: مجدد تاکید می‌کنم که به جز اصناف ضروری تمامی ادارات حتی بانک‌ها هم تعطیل هستند و فقط مشاغل گروه یک اجازه فعالیت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا