اقتصادبازاربانک، بیمه و بورس

تجمیع سهام عدالت، به تعاونی ها ضرر می زند

به گزارش تولید آنلاین، بهمن عبداللهی عصر سه شنبه در نشست هم اندیشی تعاونگران افزود: قوانینی که در چارچوب اصلاح بخش تعاون در مجلس در سال های گذشته به تصویب رسیده قوانین مترقی بودند؛ بنابراین از نظر ظرفیت های قانونی در بخش تعاون کاستی وجود ندارد.
وی اضافه کرد: مشکل اصلی شیوه اجرای این قوانین است که از نمایندگان مجلس انتظار می رود نظارت بر حسن اجرای این قوانین را پیگیری کنند.
به گزارش ایرنا، بیستم خردادماه سازمان خصوصی سازی از واریز ۳۲ هزار میلیارد ریال سود سهام عدالت برای بیش از ۳۸ میلیون و ۸۰۰هزار مشمول این طرح خبر داد.
تاکنون بیش از ۴۲میلیون نفر از مشمولان به سامانه سهام عدالت مراجعه و خدمات گرفته و ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر شماره شبای بانکی خود را به این سامانه وارد کرده‌اند.
بقیه مشمولان تا پایان خردادماه وقت دارند شماره شبای حساب بانکی خود را در این سامانه ثبت کنند. آنان نیز از نیمه اول تیرماه امسال سود سهام عدالت خود را دریافت می کنند.
نشست هم اندیشی تعاونگران عصر امروز در سالن جلسات غدیر اتاق تعاون ایران برگزار شد.
در این نشست، رییس اتاق تعاون ایران، اعضای هیات نمایندگان اتاق، مدیران برخی اتحادیه ها، روسای اتاق های تعاون سراسر کشور و چند نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا