اهم اخبارخراسان رضویشرکتهاکشاورزی و صنایع غذایی

تجلیل مدیر اگروبیزنس سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) از شرکت بین الملل نوین زعفران و طرح توسعه ارزش های روستایی

 

 

به گزارش تولید و اقتصاد ( تولیدآنلاین) به نقل از  پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی (اگروفودنیوز)؛ مارلن باکالی، مدیر اگروبیزینس سازمان توسعه صنعتی ملل متحد (یونیدو) در ایران پس از بازدید از کارخانه‌های نوین زعفران و آشنایی با طرح توسعه ارزش‌های روستایی (تار) گفت: تحت‌تاثیر سطح بالای فرآوری، کیفیت و نوآوری در صنعت زعفران، همچنین مدیریت بالا که آگاه‌کننده و رشددهنده کشاورزان و دست‌اندرکاران به‌عنوان سرمایه انسانی همراه با حفظ محیط‌ زیست است، قرار گرفتم. وی افزود: زعفران ایران نه‌ تنها بهترین در دنیا به‌ خاطر کیفیت است، بلکه صادرات آن به سراسر دنیا توسط نوین زعفران همراه با احترام به ارزش‌های انسانی است.

به مدیریت نوین زعفران به‌خاطر تلاش و موفقیت‌هایشان برای حضور در دنیا به‌عنوان یکی از بهترین سفیرهای کشاورزی ایران برای ارائه زعفران با مدیریت خوب و توسعه پایدار صنعت تبریک می‌گویم.

من به مدیریت آقای شریعتی مقدم به خاطر تلاش و موفقیت هایشان برای حضور در دنیا به عنوان یکی از بهترین سفیرهای کشاورزی ایران برای ارائه زعفران با مدیریت خوب و توسعه پایدار صنعت تبریک میگویم.
سپاس از این کار نمونه زیبا
برای نوین زعفران عمر طولانی و موفقیت فراوان آرزومندم
مارلن باکالی
دفتر توسعه صنعتی ملل متحد – (یونیدو)

بر اساس این گزارش در این بازدید علی شریعتی مقدم بر اهمیت محصول زعفران، خواص دارویی و ظرفیت ها و جنبه های مختلف توسعه بازار و مصارف آن و بخصوص ارتقاء فناوری از مزارع و فرآیندهای اتوماسیون جدا سازی گل تا تکمیل زنجیره ارزش در محصولات جدید تأکید نمود .
دکتر باکالی  ضمن اشاره به تجارب یونیدو در محصولاتی مانند روغن زیتون ، به نوین زعفران به عنوان اولین و پیشرفته ترین واحد در اشل صنعتی فرآوری ، بسته بندی و تولیدات جانبی از زعفران در جهان با محصولاتی نوآورانه و منحصر بفرد از نظر بهداشت و کیفیت و بسته بندی تبریک گفت و از توجه و علاقه یونیدو به همکاری های آتی در ادامه تجارب قبلی تأکید نمود .
گفتنی است ایران با تولید بیش از۴۰۰ تن زعفران خشک ۹۶٪ سهم جهانی از تولید این محصول استثنایی را بعهده دارد.
نوین زعفران پیش تر توسط فائو سازمان خواروبار و کشاورزی ملل متحد بعنوان پیشرفته ترین و بهترین واحد زعفران در حهان مورد تشویق قرار گرفته بود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا