اقتصاداهم اخبارتجارتدارویی، آرایشی و بهداشتیصنعت و معدننمایشگاه ها

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت آرایشی و بهداشتی(ایران بیوتی ۲۰۲۲) برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد “تولیدآنلاین” بنا به اظهارات علی مرادی، رئیس ستاد نمایشگاه ایران بیوتی،تعداد شرکت‌های داخلی در سال ۱۴۰۱ نسبت به نمایشگاه سال گذشته با ۴۱ درصد رشد همراه بوده است. از نظر تعداد شرکت‌های خارجی نیز با ۷۹ درصد رشد و از نظر متراژ حضور شرکتهای تولید داخل با ۳۵ درصد رشد و از نظر فضای حضور شرکت‌های خارجی با ۳۱ درصد رشد همراه است که نسبت به سال گذشته از افزایش کمی و کیفی برخوردار بوده و شاخص های کیفی نیز شامل حضور تعداد بیشتر شرکت های صاحب برند داخلی و خارجی، حضور ۱۰ شرکت دانش بنیان در بخش مواد شوینده و آرایشی، بسته بندی بهتر و معرفی برندهای بیشتر محصولات ایرانی است.

براساس این گزارش مساحت فضای غیر مفید نمایشگاه ایران بیوتی و کلید ۱۴۰۱ شامل ۳۱ هزار و ۵۵۸ متر مربع است که فضای مفید آن حدود ۱۷ هزار متر مربع برای حضور شرکت ها و غرفه های مختلف در ۸ سالن نمایشگاه است. همچنین فضای مفید حضور شرکت‌های خارجی ۳۴۰ متر مربع برآورد می شود.
وی ادامه داد: در این نمایشگاه ۲۷۹ شرکت داخلی و ۱۴ شرکت خارجی از ۸ کشور شامل کشورهای آلمان، فرانسه، اسپانیا، سوئیس، ویتنام، ترکیه، روسیه و هندوستان حضور داشتند.

از نکات برجسته این رویداد، حضور دو پاویون متعلق به کشور ترکیه و هندوستان در این نمایشگاه بود که نسبت به قبل شاهد مشارکت فعال کشورهای خارجی و شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه بودیم

گفتنی است نمایشگاه ایران بیوتی از تاریخ ۱۴ الی ۱۷ اردیبهشت در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

گزارش تصویری این نمایشگاه به زودی در این پایگاه خبری منتشر می شود

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا