شرکتهاصنعت و معدن

بازدید وزیر صنعت، معدن و تجارت از شرکت فاتح صنعت کیمیا در شیراز

به گزارش تولید انلاین این شرکت با مالکیت خصوصی از سال ۱۳۶۷ در زمینه مهندسی معکوس در صنایع شیمیایی و پالایشگاهی آغاز به کار کرده است.
فاتح صنعت کیمیا با تجهیزات و ماشین آلات موجود در سالن‌های مختلف ماشین کاری، سوراخکاری، فرزکاری نورد و فرم‌دهی، جوشکاری، رنگ و سند بلاست و فین تیوب پتانسیل خوبی برای تولید و انجام هرگونه سرویس به مشتریان را فراهم آورده است.
گروه فاتح در سال ۶۸ با هدف بومی سازی تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و خودکفایی کشور در این عرصه تاسیس گردید. بسیاری از قطعات مورد نیاز این صنایع که در گذشته از کشورهای دیگر با خروج ارز بسیار تامین می شد در حال حاضر توسط شرکت فاتح صنعت کیمیا که یکی از شرکت های بزرگ زیر مجموعه گروه فاتح است، تولید می گردد. فعالیت‌های این واحد صنعتی در بخش صنعت نفت در شکست تحریم‌ها بسیار حائز اهمیت است. با توجه به ارزیابی های انجام گرفته توسط تیم کارشناسی جشنواره ملی قهرمانان صنعت ایران این شرکت موفق به کسب عنوان قهرمان قهرمانان صنعت کشور شد و در مراسم جشنواره که شنبه بیستم دی ماه ۹۳ در سالن همایش های صداو سیما که با حضور دکتر شریعتمداری معاون اجرایی رییس جمهور، دکتر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، مهندس هاشمی استاندار تهران، تعدادی از نمایندگان مجلس و جمعی از دولتمردان و خانواده شهدا برگزار گردید، تندیس و حمایل قهرمان قهرمانان صنعت به گروه فاتح اهدا گردید. دکتر فاطمی مدیرعامل این گروه طی اقدامی ارزشمند به رسم قدردانی از زحمات و رشادت های خانواده دکتر شهریاری و همسر ایشان خانم دکتر قاسمی حمایل را به نمایندگی از تمام پرسنل گروه فاتح به خانواده دکتر شهریاری تقدیم نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا