اهم اخبارتجارتخودرودارویی، آرایشی و بهداشتیشرکتهاصادرات و وارداتصنعت و معدن

بازدید هیات ارمنستانی از کارخانجات گروه صنعتی ماموت و هلدینگ سیناژن

به گزارش پایگاه خبری تولید و اقتصاد(تولیدآنلاین)،روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، بهروز الفت، با اعلام این خبر ضمن تأکید بر ضرورت توسعه روابط تجاری و اقتصادی دو کشور اظهار داشت: در بازدید هیات بلندپایه ارمنستانی، مدیران گروه صنعتی ماموت با بیان ظرفیت‌ها و توانمندی‌های تولیدی و صنعتی این واحد صنعتی، مذاکرات مؤثری را جهت ورود به بازار ارمنستان آغاز کردند.

وی افزود: در ادامه مدیران گروه صنعتی ماموت پیشنهاد راه‌اندازی قسمتی از خط‍‌تولید محصولات در ارمنستان و صدور محصول نهایی از این کشور به سایر کشورهای حوزه اوراسیا را مطرح کردند که با استقبال طرف ارمنی روبرو و مقرر شد مذاکرات جهت بررسی کارشناسی توسط دو طرف ادامه داشته باشد.

مدیرکل دفتر اروپا و امریکا گفت: این هیات همچنین از گروه دارویی سیناژن بازدید کرد و در این دیدار مدیرعامل مجموعه مذکور ضمن تشریح دستاوردهای مجموعه سیناژن در تولید داروهای‌های تک، بیوتکنولوژیک و هوشمند، به بیان موفقیت در صادرات محصولات به کشورهای مختلف خاورمیانه، امریکای لاتین و آفریقا پرداخت.

الفت ادامه داد: وزیر اقتصاد ارمنستان پس از بازدید از لابراتوارهای سیناژن با اشاره به کیفیت و قیمت مناسب تولیدات سیناژن در مقایسه با محصولات مشابه اروپایی، خواستار رجیستری داروها در ارمنستان شد. در همین زمینه مقرر شد پیشنهادات میان طرفین تبادل شود.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی جهت بهره‌برداری موثر از حضور هیات ارمنی به منظور توسعه روابط تجاری و اقتصادی گفت: در روز اول سفر هیات مذکور، پس از دو بازدید کارخانجات گروه صنعتی ماموت و هلدینگ دارویی سیناژن، وزیر اقتصاد ارمنستان با رئیس بانک مرکزی و وزیر صمت ملاقات خواهد داشت. 

مدیر کل دفتر اروپا و آمریکا افزود: با برنامه‌‍ریزی‌های انجام شده، هیات ارمنی روز یکشنبه از دستاوردهای تولیدی و صنعتی استان اصفهان بازدید خواهند کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا