اقتصادحمل و نقلخودرو

اولین ایکس‌ری کامیونی تولید داخل به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش تولید آنلاین، به نقل از گمرک ایران، فرود عسگری گفت: اولین ایکس‌ری کامیونی تولید داخل قرار است در گمرک اینچه برون استان گلستان و در نقطه صفر مرزی با کشور ترکمنستان به بهره‌برداری برسد و دو دستگاه ایکس‌ری کامیونی دیگر نیز در حال آماده‌سازی و نصب است که هر دو محصول ایرانی قرار است در گمرک بازرگان به بهره‌برداری برسد.

وی در ادامه گفت: در حال حاضر گمرکات حساس و مهم کشور به تجهیزات کنترلی ایکس‌ری کامیونی مجهز شده‌اند و روند تجهیز گمرکات کشور به تجهیزات کنترلی پیشرفته طبق برنامه در حال انجام است.

عسگری در ادامه افزود: دو دستگاه ایکس‌ری کامیونی پیشرفته و پرسرعت هم در گمرکات سرخس و دوغارون آماده بهره‌برداری است و این هفته افتتاح خواهد شد.

رئیس کل گمرک ایران با اشاره به راه‌اندازی بخش مانیتورینگ ایکس‌ری‌های گمرکات سراسر کشور در تهران با تلاش دفتر توسعه و تجهیز گمرک تأکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در آینده به صورت سیستمی اطلاعات مربوط به ایکس‌ری‌ها آنالیز خواهد شد.

عسگری با اشاره به موفقیت‌های گمرک در مبارزه با قاچاق کالا و مواد مخدر و کسب رتبه اول دنیا در میان سایر گمرکات جهان گفت: دبیرکل سازمان جهانی گمرک در سفر به ایران و بازدید از سامانه جامع گمرکی و مشاهده پیشرفت‌ها و کشفیات گمرک کشورمان به موفقیت‌های گمرک ایران اشاره و اعلام کرد که گمرک ایران در سال‌های اخیر کار بسیار بزرگی انجام داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا