اقتصادراه و مسکنگلستان

اهدای رایگان ۱۳۸۰ فقره زمین کشاورزی به مردم «گلستان»

به گزارش تولید آنلاین، به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد مستضعفان، مسعود بهادران مدیرکل امور استانهای سازمان اموال و املاک بنیاد در این باره توضیح داد: با اجرای چهل و هشتمین مرحله از واگذاری اسناد املاک و اراضی علوی، دو هزار سند به صورت صد در صد رایگان به مردم شریف شهرستان آق قلا در استان گلستان در روز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۷ تقدیم می‌شود.

بهادران با اشاره به این که از این ۲ هزار فقره سند که مساحت کل آن  ۱۹۳۴ هکتار  و ۳۱۸ میلیارد ریال ارزش دارد، ۱۳۸۰ فقره آن مربوط به اراضی کشاورزی است که اهدای این اراضی، برای نخستین بار با این تعداد در این طرح بزرگ ملی و محرومیت زدایی تقدیم کشاورزان عزیز مناطق کم برخوردار این منطقه خواهد شد.

وی مساحت اراضی کشاورزی را ۱۹۰۰ هکتار اعلام کرد و افزود: اراضی کشاورزی واگذار شده در این مرحله ۲۴۰ میلیارد ریال ارزش دارد و صد در صد رایگان است. سایر اسناد اهدایی نیز ۶۲۰ فقره است که کاربری مسکونی دارد و مساحت آن ۳۴ هکتار و ارزش تقریبی آن بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال است که کاملا رایگان اهداء خواهد شد.

مراسم اهدای دو هزار فقره از اسناد اراضی و املاک علوی با حضور رییس بنیاد مستضعفان به همراه معاونان ، استاندار استان گلستان ، نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه و جماعات اهل تسنن و تشیع و مردم عزیز منطقه بعد از ظهر  ۱۸ اردیبهشت ماه سال‌جاری در مسجد جامع روستای انبارالوم از توابع شهرستان آق قلا برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا