شرکتهاصنعت و معدنقزوینلوازم خانگی

مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس: راهبرد امسال را باید سرلوحه قرار داد

مدیرعامل شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس گفت: امسال تولید ۱۴۰ هزار دستگاه انواع لوازم خانگی را در دستور کار داریم و در اواخر فروردین تولید روزانه این شرکت به ۷۲۱ دستگاه رسیده است که این تولید در واقع نوعی اعلام آمادگی برای تولیدات بیشتر از سوی کارکنان این مجموعه تولیدی است.

به گزارش تولیدآنلاین به نقل از  روابط عمومی شرکت کارخانجات لوازم خانگی پارس ، طی مراسمی با حضور سید محمود نوابی معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان، مهندس علی پرزحمت رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین و اصحاب رسانه از واحد تولیدی لوازم خانگی پارس بازدید به عمل آمد.

در این بازدید پرزحمت بیان کرد: واحد تولیدی لوازم خانگی پارس جزو شرکت های مشکل دار در بخش تولید بود و این امر مربوط به بخش مدیریتی شرکت بود.وی گفت: در حال حاضر با وجود مدیریت جدید، این واحد تولیدی توانسته بسیاری از مشکلات را حل کند و تا حد زیادی به دوران طلایی نزدیک شود.رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین اظهار کرد: آنچه مسلم است باسابقه بودن در امر مدیریت می تواند موجب رفع مشکلات در بحث تولید شود.

پرزحمت افزود: در کارگروه رفع موانع سال گذشته استان در بخش تسهیل رتبه اول کشور را کسب کرده است و در بین واحدهای تولیدی، لوازم خانگی پارس صرف نظر از مشکلات پیش آمده، برند موفقی بوده است و امروز این شرکت واحد تولیدی موفقی است و در همین راستا ما نیز از این واحد در حد توان حمایت می کنیم.
حسین رحمانی مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس در این بازدید بیان کرد: قریب ۳۰ نوع محصول برودتی، شامل یخچال، فریزر، یخچال و فریزر، کولر، لباسشویی در این شرکت، تولید می شود و در آینده نزدیک، راه اندازی خط تولید ظرفشویی نیز جزو برنامه ریزی های ما می باشد.
وی گفت: امسال مطابق برنامه انشاء الله ۱۴۰ هزار دستگاه تولید خواهیم داشت و در اواخر فروردین ۷۲۱ دستگاه تولید شد که این تولید در واقع نوعی اعلام آمادگی برای تولیدات بیشتر از سوی کارکنان این مجموعه تولیدی است.

مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس اظهار کرد: در مسیر تولیدات این شرکت اراده و توانایی وجود دارد و ظرفیت برای تولید بسیار زیاد است و فقط رفع موانع تولید می تواند تولیدات را بیشتر کند.

رحمانی نیا افزود: شرکت پارس جزو برندهای موفق کشور است و بزودی جایگاه اولیه خود را به دست می آورد اما وضعیت اقتصادی کشور و قاچاق کالا، وضعیت تولید را ضعیف کرده است.وی افزود: استراتژی ما التیام بخشیدن به زخمهای به وجود آمده در مسیر تولید شرکت لوازم خانگی پارس است و در حال حاضر رویکردمان در ماه های آتی بازارهای داخلی است.مدیرعامل شرکت لوازم خانگی پارس خاطر نشان کرد: راهبرد امسال را باید با طلا نوشت چرا که تحولی عظیم در تمام دستگاه ایجاد کرده که این تحول حمایت از کالای داخلی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا