اهم اخبارنمایشگاه هاکشاورزی و صنایع غذایی

رونمایی از برند ملی و علامت جمعی زعفران ایران در بزرگترین نمایشگاه جهان (آنوگا۲۰۱۹)

در یکصدمین سالگرد برگزاری نمایشگاه آنوگا از برند ملی و علامت جمعی زعفران ایران رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری صنعت غذا و کشاورزی، مراسم رونمایی از برند ملی و علامت جمعی زعفران با حضور سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در فرانکفورت، حسینی زاده مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ایران، پیرموذن رئیس اتاق اردبیل و عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران ، مهندس محسن احتشام رئیس شورای ملی زعفران ،مهندس علی شریعتی مقدم رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی ایران و محمد علی رضایی رئیس اتحادیه گیاهان دارویی و مواد غذایی ایران برگزار شد

در نمایشگاه آنوگا ۲۰۱۹ که بزگترین نمایشگاه مواد غذایی جهان می باشد، ۲۶ شرکت ایرانی حضور دارند که حضور برندهای ایرانی زعفران، زرشک، خشکبار در این نمایشگاه چشم نوازی می کند. شعار نمایشگاه آنوگا taste the future (آینده را بچشید) می باشد.

گفتنی است این نمایشگاه ۵ الی ۹ اکتبر مطابق با ۱۳ الی ۱۶ مهر ماه در شهر کلن برگزار می شود و امسال یکصدمین سال برگزاری خود را جشن می گیرد، اولین نمایشگاه آنوگا در سال ۱۹۱۹ در شهر کلن ، دومین نمایشگاه در سال ۱۹۲۰ در شهر مونیخ و سومین نمایشگاه در سال ۱۹۲۲ در شهر برلین برگزار شده بود . این نمایشگاه هر دو سال یکبار در شهر کلن آلمان برگزار می شود.

بر اساس این گزارش در نمایشگاه سال ۲۰۱۷ تعداد ۷۴۰۵ غرفه و ۱۶۵۰۰۰ بازدید کننده از این نمایشگاه استقبال کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا