اقتصاد

دوشنبه ۱۵ مهر | آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی تابستان

بر اساس اظهارات معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی، فردا (۱۵ مهرماه) آخرین مهلت ارائه اظهارنامه‌های مالیات بر ارزش افزوده است.

به گزارش ایسنا، معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی با بیان این که مهلت ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده فصل تابستان تا فردا (۱۵ مهرماه) است، تاکید کرد که این مهلت قابل تمدید نیست.

براساس اعلام سازمان امور مالیاتی، محمد مسیحی گفت: مطابق قانون، مؤدیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند اظهارنامه مالیاتی خود را از طریق سایت عملیات الکترونیکی مالیات بر ارزش افزوده به آدرس www.evat.ir ارائه و مالیات و عوارض متعلق را پرداخت کنند.

مسیحی ادامه داد: مؤدیان مالیاتی به منظور برخورداری از هرگونه تسهیلات قانونی و جلوگیری از تعلق جرایم مالیاتی، باید تا تاریخ ۱۵ مهرماه نسبت به ارائه اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره تابستان ۱۳۹۸ و پرداخت مالیات و عوارض متعلقه اقدام کنند.

معاون مالیات بر ارزش افزوده سازمان امور مالیاتی همچنین گفت که برای تسهیل امور مؤدیان، همه واحدهای خدمات مؤدیان آماده پاسخگوئی و ارائه خدمات هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا