اقتصاداهم اخبارصنعت و معدن

برگزاری همایش “روز ملی صنعت” در مشهد مقدس با تبلیغات “پپسی”+ تصاویر

همایش روز ملی صنعت در مشهد مقدس در حالی برگزار شد که تبلیغات “پپسی” در محل برگزاری همایش به چشم می‌آمد.

به گزارش تولید آنلاین، از مشهد مقدس، همایش روز ملی صنعت و معدن شامگاه روز گذشته از سوی خانه صنعت و معدن خراسان‌رضوی و با حضور جمعی از فعالان اقتصادی استان و کشوری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

اما آنچه در این میان و به‌ویژه در میان تبلیغات این نمایشگاه به چشم آمد و در سالی که مزین به حمایت از کالای ایرانی است زمینه‌ساز تکدر خاطر شد، تبلیغات مربوط به یکی از نوشابه‌های برند خارجی در محل برگزاری این مراسم بود که با شعار حمایت از کالای ایرانی سازگاری نداشت.

تبلیغات نوشابه پپسی براساس آنچه که در تصاویر زیر شاهد آن هستید زینت بخش این مراسم بوده و گویا یکی از اسپانسرهای این برنامه نیز شرکت پپسی بوده است که اجازه داده شده چنین تبلیغات وسیعی در سطح نمایشگاه مشهد همزمان با برگزاری همایش روز ملی صنعت و معدن داشته باشد.

نکته جالب اینکه در این همایش تعداد زیادی از فعالان اقتصادی خراسان‌رضوی و کشور حضور داشتند که در مصاحبه‌ها و نشست‌های متعدد خود همواره بر حمایت از کالای ایرانی تاکید دارند و معتقدند که با حمایت از کالای ایرانی می‌توان از حجم و میزان بیکاری و همچنین تعطیلی واحدهای تولیدی و صنعتی کاست.

اما دراین میان براساس مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم خراسان‌رضوی در مراسم شب گذشته هیچکدام از مسئولان نسبت به این تبلیغات گسترده نوشابه خارجی در محل همایش اعتراضی نداشتند و قطعا با این رویه یکی به نعل‌زدن و یکی به میخ‌زدن کالای ایرانی مورد حمایت قرار نمی‌گیرد و همه چیز صرفا در حد شعار باقی می‌ماند.

علیرضا هوشنگ‌نژاد در این زمینه اظهار داشت: تبلیغات محیطی برنامه شب گذشته و در واقع هیچکدام از برنامه‌های شب گذشته در اختیار ما نبوده و برنامه در اختیار خانه صنعت و معدن بوده که مجری برنامه بوده است.

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی مشهد خاطرنشان کرد: تبلیغات را نیز احتمالاً خودشان واگذار کرده‌اند و ما صرفا برنامه‌های نمایشگاهی و برگزاری نمایشگاه را آنجا تبلیغ کرده‌ایم. جشن روز صنعت و معدن سالیان سال است در این مکان برگزار می‌شود اما در مجموع تمامی تبلیغات صورت گرفته برعهده خانه صنعت و معدن خراسان رضوی به عنوان مجری بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا