اقتصاد بین المللراه و مسکنصنعت و معدن

بازگشت صنعت هواپیمایی به شرایط قبل از کرونا سال‌ها طول می‌کشد

مدیرعامل بوئینگ، دیوید کالهون، در اجلاس آنلاین سهامداران این غول هوانوردی هشدار داد: مدتی طول خواهد کشید تا به شرایط سودآوری برگردیم.

به گزارش تولیدآنلاین به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، مدیرعامل بوئینگ، دیوید کالهون، در اجلاس آنلاین سهامداران این غول هوانوردی هشدار داد: مدتی طول خواهد کشید تا به شرایط سودآوری برگردیم. این وضعیت مشابه هیچ چیزی که تا به حال تجربه کرده‌ایم نیست.

کالهون هشدار داد: سال‌ها طول خواهد کشید تا این وضعیت به شرایط قبل از پاندمی بازگردد. ما در وضعیتی غیرقابل پیش‌بینی هستیم که به سرعت تغییر می‌کند و نمی‌توان تخمین زد چه موقع اوضاع تثبیت خواهد شد.

او پس از همه این هشدارها گفت: وقتی هم که شرایط بهتر شود، بازار ما بسیار کوچک‌تر شده و نیازهای سرمایه‌گذاران متفاوت خواهند بود.

او تنها دو روز قبل از اعلام نتایج عملکرد سه ماهه شرکت بوئینگ هشدار داد: ما مجبور هستیم در ۶ ماه آینده پول قرض بگیریم و هزینه‌های خود را از راه‌های دیگری پایین بیاوریم.

پاندمی کرونا باعث شده است که ترافیک هوایی در آمریکا ۹۵ درصد نسبت به سال گذشته افت داشته باشد. در انگلستان هم ترافیک هوایی با افتی ۹۰ درصدی روبرو شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا