آذربایجان شرقیتجارتصادرات و وارداتصنعت و معدن

ایجاد تحولی بزرگ در کشور با رسیدن ۲۰ هزار واحد تولیدی به ظرفیت کامل

به گزارش تولید آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان صنایع کوچک وشهرکهای صنعتی ایران، صادق نجفی در بیست و سومین همایش ملی توسعه صادرات غیرنفتی در تبریز کارآفرینان را انسان‌هایی سخت کوش، خوش فکر و تلاش گر دانست و افزود: با بهره گیری از هنر این بزرگمردان از شرایط سخت موجود به راحتی عبور خواهیم کرد و باید دست به دست هم دهیم و استراتژی‌ها را تعریف و حرکت کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم در یک سال آتی از همین تعداد واحد فعال و نیمه‌فعال در کشور تنها ۲۰ هزار واحد را به ظرفیت کامل رسانده و بازار فروش را در داخل و خارج فراهم کنیم تحول بزرگی به وجود خواهد آمد که همه ما بدنبال آن هستیم .

نجفی گفت: برای رسیدن به این موضوع قطعاً استراتژی لازم است و باید سیاست‌های اقتصاد داخلی و خارجی و سیاست‌های حمایتی را یکپارچه کنیم که این کار دولت است.

معاون وزیر صنعـت، معدن و تجارت تأکید کرد: دولت برای رسیدن به اهداف خود محتاج مدیران شجاع، نترس و ریسک پذیر است.

وی با اشاره به ایجاد مرکز مبادله صنعتی ایران و کره جنوبی در روزهای اخیر بر تعمیم این قابلیت به استان‌های مرزی کشور تاکید کرد و گفت: خروجی این همایش باید منجر به تدوین یک استراتژی شود که مشخص کند در سال‌های بعد صادرات باید چند درصد افزایش یابد و واحدهای تولیدی ما در چه مسیری حرکت کنند.

گفتنی است معاون طرح و برنامه وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این برنامه حضور داشت و در ادامه همایش از زحمات چندین ساله محمدرضا نعمت زاده وزیر پیشین صنعت، معدن و تجارت با اهدا لوح، تقدیر به عمل آمد.

همچنین لوحی از سوی وزیر صنعت معدن و تجارت توسط معاونین وی به رییس سابق اتاق بازرگانی تبریز اهدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا